Obserwatorzy

niedziela, 19 sierpnia 2012

nowi obserwatorzy

Od dzisiaj nie wiem jak inne redaktorki, bede pisac dwujezycznie. In red colour will be text in Enlish and in blue colour in Polish.

Dzieje sie to dlatego że dużo osób z Rosji, Anglii i Niemiec ogląda nasz blog a nie umie nic na to odpowiedzieć.

Nie używam translatora wiec za błedy przepraszam.

This post will be about my favourite styles <wear in UK and USA a lot>



This boots have very interesting colour, yea?  This is on top. My eyes hurt. :O



Full Cup :) but with sweet watermelon omomoom <333



Orginal I think ;D  But shorts are very pretty. I like them.


This is all for today. I think it was not so boring ;D but if you think that it was boring. Sorrry! .;D

a teraz do Polaków , krótkich zdań nie będę tłumaczyć bo są one chyba zrozumiałe. Mam nadzieje ze Wam tez sie post podobal :)

2 komentarze:

Unknown pisze...

Post w porządku, zdania zrozumiałe ;)

Anonimowy pisze...

your blog is more beautiful than mine!