Obserwatorzy

sobota, 18 sierpnia 2012

Przegląd szafy Karcisi28

Hey, dzisiaj zrobiłam przegląd szafy Karcisi28. Dawno nie robiłam postu, ale mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie xd. Karcisia, przez ponad rok na stardollu, zgromadziła dosyć sporo ubrań. Ma wiele ślicznych ubrań ;3, jak i parę wpadek. Przedstawię Wam najpierw te śliczne (moim zdaniem) rzeczy.


Wygrzebałam tu kilka ciekawych rzeczy. Szczególną uwagę zwróciłam na marynarki, które mnie po prostu kompletnie zachwyciły ;3. Moją uwagę zwróciły również spodenki (numer 1) oraz zółta bluzka (numer 2). Są to darmówki, ale wcześniej ich nie widziałam. A szkoda, bo bym je sb z pewnością załatwiła.Numer 3 i 4 są popularne na stardollu, ale zawsze mi się podobały ;3. Z dodatków spodobał mi się numer 9, czyli pasek z Mortal Kiss. Numery 6,7 i 8 też są popularne, ale i tak je kocham ;D.

Wpadki



Najbardziej chyba nie spodobały mi się numery 1,3 i 9. 1.: co to jest? o.0 Bluzka? Płaszcz przeciw deszczowy? Nie wiem xd. Numer 3: Taki gruby, zimowy misiak :D. Ale na Stardollu nie wygląda zbyt dobrze. 9: Ta .. marynarka? Płaszcz? jest strasznie błyszczący i taki cekinowy. Numer 2 radzę ci schować do schowka. Resztę nie wiem jak opisać, po prostu mi się nie podobają.

1 komentarz:

Lil' Wayne Remember Me pisze...

I would say rather fashionable clothes!