Obserwatorzy

piątek, 20 lipca 2012

Koturny - moja kolekcja

Ogółem mam 3 pary ale wszystkie maja jakies dziwne ułomności : D A jedne bede musiała nosić dopiero za rok bo zamówiłam przez internet i są za szerokie : P

numer 1 : Reserved 79.99  LOL ale teraz widze je za 39.99 w przecenie !!!!!! polujcie na buty teraz kazde podobno tyle kosztuja!!

Koturny reserved

numer 2 : Tommy Hilfiger 425.19 , nie widze nigdzie przeceny na te buty...wiem drogie ale strasznie mi sie podobają, To są te za duże -.-


numer 3: Tommy Hilfiger te kupiłam akurat w przecenie *_* z 339.99 na 239 zl



te ostatnie nosze na zmiane z mamą hahahah bo jej sie strasznie spodobały

A wam sie podobają?

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

zazdroszcze ci misiu :*

HopesChanger pisze...

hahahah misiu? ale dzieki. kim jestes?