Obserwatorzy

piątek, 20 lipca 2012

Metka Karola-ZUS


1. Strój. Okej. Bardzo podoba mi się bluzka, z resztą wszystk mi się podoba. Mam takie buty. Mam tylko 1 zastrzeżenie. Nie do takiego zestawu takie buty! Kompletnie nie pasują. Torebka jest moim zdaniem świetna :)) Kupie sb taką . Co ja zrobiłam? Na lato fajne są kolorowe ubrania więc do przeeeeepięknego niebieskiego sweterka dobrałam różowy pasek i niebieskie buty <cuuuuuuuudne> i spodnie. Bransoletka zostala ta sama co była. Ocena : 4.75/5

2.Makijaż. Tu troche gorzej ;/ Pamiętaj, ze kiedy mocno malujesz usta nie nalezy mocno malowac oczu. Szczegolnie nie ten sam kolor ust i powiek. Kolczyków nie trawie. A sztuczne rzęsy sprawiaja, ze wyglądasz jak Barbie. Ale niech moja ocena cie nie zniechęca! :)) Ja dałam moj ulubiony kolor włosow modny w tym sezonie i typowy wieczorowy makijaz , Mam nadzieje ze podobaja ci sie pasemka, Moim zdaniem sa ciekawe. Ocena : 2.5/5

\
POZDRAWIAM! :)

2 komentarze:

HopesChanger pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
HopesChanger pisze...

jak wam sie metka podoba? piszcie