Obserwatorzy

środa, 18 lipca 2012


Witam was, czytelników jaki redaktorki naszego bloga :D. Dobra, to było dziwne xdd. Przejdźmy do rzeczy: Jak napisała Andżelika w swoim poście "Wyjeżdżam", nie dostała jeszcze nigdy komentarza do posta. Kiedyś mieliśmy stałą komentatorkę YourRockMusic12 ale ją gdzieś wcięło :P. Chodzi mi o to, że nie mam zamiaru zamyka bloga. Wręcz przeciwnie. Pragnę go rozkręcic. Tylko tyle, że ile osób bym nie zaprosiła,  to owszem, dodają się do obserwatorów, ale nie komentują. Ale proszę was, kochane redaktorki (bo chyba wy tylko to przeczytacie xd) nie zrażajcie się tak. Piszcie dalej, a na pewno kiedyś ktoś oceni wasze starania. Dziękuję szczególnie Dominice (Fibi9), że jest na tym blogu już od.. nie wiem, pół roku? I pisze CODZIENNIE. Mało było komentarzy co do jej postów,ale się nie poddała. Urządziła konkurs, zgłosiła się 1 osoba, ale i tak się nie poddała. Więc proszę was, piszcie jak możecie :). Ja też rzadko piszę, wiem, ale np. teraz nie mam jak zrobi prnt scrn, bo tu nie mogę zdjęcia obrobi, ponieważ komputer mojej siostry, na którym aktualnie pracuję, nie ma Worda, i tego wszytskiego xd. Więc mam nadzieję, że blog kiedyś się rozkręci, a Kasia, Dominika i Andżelika mnie nie opuszczą :)
Bye ;*

Brak komentarzy: