Obserwatorzy

sobota, 1 września 2012

Aparat na zeby

Tak mam. Od jakis 2 tyg ;D Opisze wam to:

1.Czy bolało, czy boli?

Nie i nie. Moja kolezanka mowi ze brała leki przeciwbólowe, ja natomiast tak jak nie czułam go to dalej go nie czuje.  Czasem zapominam, że w ogóle go mam. To samo przy gumkach separacyjnych. Nic nie bolało o.0 jedynie jedna cały czas mi wypadała miałam 4.

2.Czy widze juz efekty?

Jak najbardziej. Moja dwójka z dnia na dzień wygląda coraz lepiej.

3.Jaki mam kolor gumek?

Morski. Bardzo ładny :)

4.Co ile myje zęby?

Po każdym większym posiłku co wychodzi 4-5 razy dziennie. Czy sie brudzi? Nic w tym rodzaju.



To nie ja jak coś. XD I pamiętajcie; nie wstydzcie sie! Aparaty na zęby są sexi!! i w modzie!! Są moim zdaniem uocze a chłopaki w aparatach mraaaau. Dziewczyny bez aparatu u nas w szkole zazdroszcza tym z drutami :)

macie jeszcze jakies pytania?

3 komentarze:

yanmaneee pisze...

bape clothing
off white jordan 1
paul george
kyrie 5 spongebob
jordan 12
jordan 1 off white
nike sb
moncler coat
hermes handbags
steph curry shoes

baby bath towels online pakistan pisze...

Nie i nie. Moja kolezanka mowi ze brała leki przeciwbólowe, ja natomiast tak jak nie czułam go to dalej go nie czuje. Czasem zapominam, że w ogóle go mam. To samo przy gumkach separacyjnych. Nic nie bolało o.0 jedynie jedna cały czas mi wypadała miałam 4.
maria b lawn replica wholesale ,
maria b catalogue wholesale ,

Anonimowy pisze...

Ile kosztuje aparat na zęby? Wybór odpowiedniego aparatu ortodontycznego powinien być uzależniony nie tylko od kosztów, ale również od specyficznych potrzeb pacjenta i zaleceń ortodonty. Niektóre kompleksowe przypadki mogą wymagać dłuższego leczenia i bardziej zaawansowanych technologii, co wpływa na wzrost kosztów.