Obserwatorzy

sobota, 15 września 2012

Produkty ktore polecam i te ktorych juz nigdy nie kupie!

Zacznijmy od milszych recenzji.

1.Lakier Top Flex LongLasting numer 200



z tej serii ale ja mam kolor brzoskwiniowy.
Na prawde super lakiery! W "naturze" kosztują tylko 9 zł! Ma 11 ml, starcza na długo, genialny pendzelek i świetnie sie rozprowadza. 10/10

2.Odżywka do paznokci KillyS



Temu produktowi mówie odwieczne tak! Mam go juz rok, powoli mi sie konczy na pewno kupie go znowu :)

3. Błyszczyk Cien beauty

To nie zart, mam go z lidla :D kosztowal tylko 11 zł, kipiłam go bo skończył sie mój tragiczny z Miss Sporty. I WOW! ŚWIETNY! NIE WYSUSZA! Jestem pod wrażeniem.





4.Odżywka do włosów Gliss Kur.



Jest pare rodzajów tej odzywki, ale ta wygrywa, wlosy sa miekkie i pieknie pachna :)

A TERAZ MOJE HEJTY, NIE KUPUJCIE ICH BO SĄ OKROPNE!! NIC NIE WARTE I AAAA STRASZNE! takie moje zdanie

1. Mój okropny lakier zielony matowy z ESSENCE TRENDY COLOURS


OPINIA: NIGDY WIECEJ! GĘSTY I JUZ PO 2 UZYCIU ODERWAŁ MI SIĘ PENDZELEK, KUPIŁAM ZA 5 EURO W NIEMCZECH! NO D*PY







2. Beznadziejne cienie Wilo.



Straszne! Jedyna ich zaleta to to że sie nie kruszą,  nic innego.

3.NAJGORSZY PRODSUKT ROKU. Błyszczyk Miss Sporty


-brzydko pacznie
-usta robią sie suche jak wiór
-klei sie
-I CO Z TEGO ZE MADE IN ENGLAND SKORO GORSZY NIZ MADE IN CHINA?!
-nie wart swojej ceny
-zmazuje sie szybko
-nie nadaje odpowiedniego błysku

MAM NADZIEJE ZE KOMUŚ POMOGŁAM TYM POSTEM ;* BEDZIE TAKICH WIECEJ :*

Brak komentarzy: