Obserwatorzy

wtorek, 4 września 2012

Co do szkoly? 2

To jest druga czesc z serii CO DO SZKOŁY. Mam dla was pare kolejnych rad :)

1. Brak makijażu?

Nie. Chyba, że masz super piękną cere. To że w szkole nie można się malowac i bedzie za to kara to jedna wielka bujda. Kazda dziewczyna prędzej czy pozniej zacznie sie malowac. Nie mowie ze w 4 kl ;D ale tak od 6... Pamiętajcie, że dobry makijaż to niewidoczny makijaż. Ja robie go codziennie i nie jestem wyzywana od trędowatych tak jak moja koleżanka.

Korektor + Puder antybakteryjny + Błyszczyk + Tusz do rzęs

Oczywiście liczy się dobre dobranie kosmetyków. Oraz lata praktyki :)

Najlepiej poćwiczyć wieczorem przed lustrem :)





2. Kolczyki.

Nie wiszące! To wyglada w dni powszednie nie naturalnie i dostaniecie ochrzan! Proponuje stylowe perełki lub napisy / diamenciki.



3.  Przypinki i prasowanki .

Na plecak oczywiscie lub torbe jesli  ktos woli. Ja mam plecak i przypinke z Hard Rock Caffee w Londynie.



1 komentarz:

Unknown pisze...

Full Report click his response replica bags online check this site out find more info