Obserwatorzy

piątek, 27 stycznia 2012

150.000.000!!!

Wczoraj Stardoll.com doczekało się 150.000.000 użytkowników!!! Z tej okazji NSS dostały 150 sm, a SS dostały 150sd! Niestety, trzeba było je wydać w 150 min ;(. Ja, gdy tylko je dostałam, kupiłam Studio Kariery , więc mi nie przepadło ;]. Z tej okazji zorganizowano konkurs (1), za który nic się nie dostaje ;/. Admini mogli się bardziej postarać na taką okazję. Powinny być jakieś tematyczne ubrania. Oprócz tego jest świeża dostawa ze sklepu Game Zone, a w niej jest jakby obrazek (2), który rusza się i zmienia napisy na : Stardoll, a potem 150.000.000. Jest on za 80 sm ;) 


I przepraszam, że długo nie pisałam na blogu, ale wyjechałam. Już wróciłam i będę kontynuować pracę na nim ;).


(1)















(2)









SPOŚRÓD KOMENTARZY WYLOSUJĘ OSOBĘ KTÓRA OTRZYMA TEN OBRAZEK :)

2 komentarze:

Rose pisze...

Supciooo ;))
szkoda że tylko dostałam 150 sm , to jest nie fair... ;// ;(( nic sobie nawet za to nie kupie konkretnego;// jak oni śmią tak wgl .robić!!!
wszystkim powinni dać a nie tylko ss!

a.n.k.a.xDD

julox333 pisze...

No właśnie, a szczególnie jak teraz sd są dla wszystkich!