Obserwatorzy

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Tanio i modnie


Dzisiaj kolejna odsłona stroju dla NSS. Tym razem chciałam pokazać, że mając zwykłe jeansy i T-shirt też można fajnie wyglądać. Zupełnie nieświadomie wszystkie te rzeczy, prócz bluzki, pochodzą z tego samego sklepu :) Do stworzenia tej stylizacji użyłam:
  • czarne kolczyki z BIZOU; 34sm
  • czarne jeansy z BIZOU; 50sm
  • pasek czarny BIZOU; 27sm (wyprzedaż!)
  • śliczna czarna torebka BIZOU; 65sm
  • skarpetki BIZOU; 10sm (wyprzedaż!)
  • buty szare BIZOU; 50sm
  • szara bluzka ze sklepu D-SIGNER; 50sm (można ją znaleźć w wyszukiwarce)

Mam nadzieje że wam się podoba:) Czekam na opinie:)


P.S

Postanowiłam pisać łączny koszt całego stroju:)

Koszt: 286sm

2 komentarze:

julox333 pisze...

Mi się podoba ;) Cudooo

Karcia pisze...

fajne, ale te skapetki nie pasują:)