Obserwatorzy

niedziela, 29 stycznia 2012

20!!!

Dziękuję Wam, mamy już 20 obserwatorów. Z tej okazji organizuję konkurs! Musicie wybrać jedną z kategorii i przygotować ją do konkursu. Tematyka- walentynki. Musi się tam pojawić CO NAJMNIEJ jedno serce. W strojach musi być przynajmniej jeden ciuch różowy lub czerwony. Oto kategorie:
a)apartament
b)salon piękności
c)album
d)zdjęcie nowe
Wystylizujcie się, podpiszcie się pod tym postem , że się zgłaszacie i którą kategorię wybieracie, oraz nick na stardoll. Żeby konkurs się odbył , potrzeba co najmniej 5 zgłoszeń!


Następny konkurs odbędzie się, gdy będzie 50 obserwatorów!!!




KONKURS OCZYWIŚCIE TYLKO DLA OBSERWATORÓW BLOGA!!!

3 komentarze:

Rose pisze...

Zgłaszam się :)
*jestem obserwatorem bloga

http://imageshack.us/photo/my-images/3/stylizacjac.png/

Strasznie się na główkowałam jak by to mogło wyglądać, no i jestem zadowolona z efektu.

a.n.k.a.xDD

julox333 pisze...

zgłoszenie przyjęte :D

MISIACZEK pisze...

ZGŁASZAM SIĘ WYBRAŁAM ZDJĘCIE JEST NA 1 STR. JESTEM OBSERWATOREM MÓJ NICK;klaudia-moja