Obserwatorzy

wtorek, 31 stycznia 2012

3,2,1...


Start! I kolejny dzień ;). Tak sobie chodziłam po blogach i widziałam, ile tam ludzie mają komentarzy. Więc stwierdziłam, żeby Was jakoś zachęcić do komentowania, zrobię konkurs na Top Komentatorkę ;). Co tydzień będę liczyła, kto dodał ileś komentarzy przy postach (nie liczą się komentarze typu yyyy itp).. Kto będzie miał najwięcej, dostanie parę sd oraz reklamę na kolejny tydzień w pasku bocznym, na samej górze, by wszyscy widzieli. Podzielacie mój pomysł? Komentujcie. Top komentatora zaczynamy za... 3,2,1... JUŻ!!! Może tak Was zachęcę do komentowania postów. Mam prośbę do redaktorek, czyli Laury, Wiki oraz Natalii by napisały pod tym postem, czy się zgadzają na taką działalność ;). Jeśli pod tym postem nie będzie CO NAJMNIEJ 1 komentarza od obserwatora, postów będzie mniej,bo my, redaktorki, będziemy uważać, że olewacie naszą ciężką pracę. 


Ogłosiłam już konkurs na Top Komentatorkę, teraz jakiś pościk, jak wczoraj ;). 


Pokaże Wam dziś moją koleżankę, Karcisię28 . To moja przyjaciółka w rzeczywistości ;). Ma fajną biżuterię i ciuchy. Sami popatrzcie:

To ona :


A to (moim zdaniem) jej naj ciuszki:


5 komentarzy:

selena1295 pisze...

ja się zgadzam, uważam że to świetny pomysł. Może wreszcie coś się ruszy i zaczniecie komentować:)

Karcia pisze...

hej ,thx juleczko:*

Rose pisze...

Zgłaszam się na top komentatorkę:*


a.n.k.a.xDD

Karcia pisze...

i zg się na top komentatorkę:)

MISIACZEK pisze...

zgłaszam się na top komentatorkę
klaudia-moja