Obserwatorzy

wtorek, 31 stycznia 2012

Tanio i modnie

Hej! Dzisiaj kolejna część z cyklu "Tanio i modnie".

Mamy środek zimy, patrząc na jej początki, pewnie nikt się nie spodziewał jej tak srogiej :) Za oknem temperatura poniżej 0°C, często dochodzi nawet do -20°C, w koło pełno śniegu, mróz nie daje o sobie zapomnieć i już wszyscy wyczekujemy upragnionego lata, wakacji, kiedy temperatura sięga 30°C...ach.... jak ja tęsknie za taką pogodą! Dlatego dzisiaj przygotowałam nieco inny strój. Zainspirowałam się modnym w poprzednim sezonie, jak i w przyszłym, stylem marynarskim:D Uwielbiam ten styl, bardzo mi się podoba:) Mam nadzieję, że wam również się spodoba:)

I jak zwykle już podaję co użyłam do jej stworzenia:)
  • niebieski kapelusz RIVIERA; 69sm
  • czerwone okulary SPECTACULAR!; 40sm
  • naszyjnik VOILE; 20sm
  • biały top RIVIERA; 49sm
  • czerwona kokardka (znalazłam w wyszukiwarce); 30sm
  • niebieskie szorty z podwyższonym stanem BIZOU; 60sm
  • czerwone szpilki PRETTY 'N LOVE; 40sm
  • czerwony pasek PRETTY 'N LOVE; 30sm
  • czerwona torba RIO; 50sm
  • kolorowe bransoletki FUDGE; 10sm
  • czerwone bransoletki PRETTY 'N LOVE; 23sm(wyprzedaż!)

Koszt: 371sm



Przypominam o konkursie na TOP KOMENTATORKE ogłoszonym przez julox333. Tak więc czekam na komentarze:)

1 komentarz:

Karcia pisze...

trochę za dużo dodatków