Obserwatorzy

sobota, 31 marca 2012

Metamorfoza Julci45

Makijazowa:












Przed moim zdaniem oczy za bardzo się świecą. Zdjęłam sztuczne rzesy, zastąpiłam je tuszem do rzes. Nie miałam zbytniego wyboru sposród szminek <wszystkie były zbyt ciemne> chcialam zachować naturalność. Dodałam więc troche białego i czarnego cienia <matowego>. Włosy miały średni kolor, więc by nadać im wyrazu, przyciemniłam je. Idealnie komponowały się złote kolczyki. Żeby usta miąły połysk dodałam troche pbłyszczyku. Jestem zadowolona z efektu ;]

Ubraniowa:

Stroj bardzo mi sie podobał. Zamieniłam go na chłoniejsze barwy kierując się poprzednim makijażem. W "przed" troche nie pasuje ci moim zdaniem torebka i masz słabo dobrane buty. Wiem w "po" kolczyki nie pasują ale to kwestia zdjęcia ich salonie pieknosci. Dalam zakolanówki ponieważ są teraz modne i czesto noszone przez gwiazdy do takich właśnie stylizacji.

1 komentarz:

julox333 pisze...

ładne ;) podoba mi się