Obserwatorzy

poniedziałek, 19 marca 2012

Pożegnanie

Hej wszystkim! Mam dla was wiadomość, otóż nie będę mogła być już dalej jedną z redaktorek bloga. Jaki jest tego powód? Hmm...powodów jest kilka, ale takim najgłębszym jest brak czasu i w pewnym sensie brak zainteresowania(no ale to odłóżmy na bok). Myślę, że moje odejście jest najlepszym rozwiązaniem w tej sytuacji. Chce być fair wobec was, osób które czytają tego bloga, ale także wobec innych redaktorek. Dlatego niestety musimy się pożegnać:(

Na koniec chciałabym jeszcze podziękować wam wszystkim za czytanie(mam nadzieję xD) i komentowanie moich postów. Jednak przede wszystkim chciałabym podziękować julox333, ponieważ to ona zaufała i dała mi szanse, i to dzięki niej mogłam pisać na tym blogu. Naprawde jeszcze raz dziękuje jej za to, dziękuje też reszcie redaktorek i obserwatorom.

Trzymam za was kciuki! Życzę wam dalszych sukcesów i wielu odwiedzających i obserwatorów!

POWODZENIA!

Brak komentarzy: