Obserwatorzy

piątek, 9 marca 2012

vansy, conversy, martensy xD

Vansy, Converse, Martensy <3

Postanowiłam napisać o nich ponieważ kupiłam sobie nową parę Converse'ów.
Vansy..kazdy chyba wie jak wyglądaja?? Ja za nimi nie przepadam ale są teraz popularne.
jeśli miałabym się na jakieś zdecydować byłyby to hmm zielone chyba albo pomarańczowe









Convcersy, duzo juz o nich pisalam, kazdemu fanowi tych butów kojarza się z Curtem z Nirvany [*] COOLTOWE buty 4ever

a oto moje :

 <---- moje szkolne









<-- na podworko, mam troche inne ale nie moglam ich znalessc

<---- moj dzisiejszy zakup










Martensy od Dr. Martens. Czesto mylone są z glanami. Za glanami szczerze mówiac nie przepadam. Wole własnie martensy, sa bardziej kobiece jesli mozna tak powiedziec :)

a te ma duzo osobo z mojej szkoly, fajne co nie?

ale chcialabym bardziej te w kwiatki .


A wy co sadzicie o tego typu butach ? ? w nastepnym poscie Glany VS. martensy

2 komentarze:

selena1295 pisze...

vansy <33333333333
conversy <33333333333

ubóstwiam normalnie! <3333333

a za martensami nie przepadam, nie podobają mi się. Wole glany, są zgrabniejsze i lepiej prezentują się na nodze, dlatego w mojej szafie jest dla nich miejsce:) ale to kwestia gustu:D

9julka9 pisze...

ja koacham conversy