Obserwatorzy

niedziela, 4 marca 2012

Odchadze

Przykro mi ale odchodzę z bloga wszystko przez to że jakaś dziewczyna ukradła mi konto ;[ .
Nie wiem jak to się stało ale ona wcześniej oskarżała mnie o to że ja jej ukradłam konto !
Prawdopodobnie skłamała pisząc do admina że to jej konto i tak po prostu jej oddali ;C
Ja nie potrafię znieść myśli że ktoś teraz siedzi na tym koncie i się cieszy z tego że je dostał z nic !
Ja miałam na tym koncie ponad 90 sd ! Proszę was jeśli możecie mi pomoc to to zróbcie ! A jeśli w jakiś sposób uda mi się odzyskać konto to obiecuje że wszystkim którzy pomogli się odwdzięczę !!!

1 komentarz:

julox333 pisze...

Sonia, słuchaj, napisz do adminów, i wgl, i jak miałaś ss to na pocztę przychodził ci kod jakiś. To napisz w wiadomości, że z tego kodu doładowywałaś, to może ci oddadzą ;(