Obserwatorzy

piątek, 2 marca 2012

Mini konkurs + przeprosiny ;[


Chciałam bym was wszystkich przeprosić za to że w ostatnim czasie mało pisałam na blogu niestety ale ostatnio byłam chora i musiałam nadrobić tydzień nieobecności w szkole przez co zaniedbałam bloga ;(( . Ale w ramach przeprosin mam dla was mini konkurs ;D . Więc tak konkurs polega na tym że musicie powiedzieć z jakiego filmu pochodzi to zdjęcie :


Do wygrania taka bluzka :


By wziąć udział w konkursie wystarczy być obserwatorem bloga ;)) i podać swój nick z stardoll.
Wynik konkursu będzie w niedziele mam nadzieje że zgłosi się dużo osób ;] . A i jeszcze dla 2 wylosowanych prze zemnie osób będzie mała nagroda pocieszenie ;D .
Zachęcam do brania udziału i pozdrawiam sonie525 ;**

4 komentarze:

Benzedryna pisze...

Sierociniec

HopesChanger pisze...

nom.starociniec ;p

Anonimowy pisze...

.starociniec

julox333 pisze...

sierociniec