Obserwatorzy

piątek, 11 maja 2012

conversy ciut inaczej.

najpierw zaczne od tego ze.. chyba zdradze conversy z martensami zimą :c ale na kolejna wiosne kolejna para conversow uderzy <o ile sie nie obrazi za zdrade z glanami> heh taki joke

a teraz do tematu, bylam ostatnio na stronie chacka  taylora i oto co zobaczyłam:

Summer Collection <3 ja mam juz jak pisalam niebieska, hania z mojej szkoly zielonne, sama mam czerwone , a fioletowe ma inna kolezanka ze szkoly, Zuzia :)



Czyż nie są piękne??

A oprócz tego troche dziwniejsze letnie warianty:








są jeszcze np. conversy ala vansy XD sandałki, balerinki, klapki, trampki bez sznurówek w  żeglarski wzór ;*



a pamiętacie co bylo hitem lata 2011?

5 komentarzy:

YourRockMusic12 pisze...

Szczerze? Nie rozumiem tego szału na conversy. Trampki jak każde inne, tylko znaczek sprawia, że cena jest przesadzona.

YourRockMusic12

HopesChanger pisze...

no wlasnie nie :) ci ludzie sie poswiecili pilce koszyukowej i umarli na zawal z tego powodu i wgl :c nosze je tez z szacunku do nich

alexostyle pisze...

a sonka ma niebieskie -,- ja sobie osobiscie walne moze pomaranczowe ;)

HopesChanger pisze...

pomaranczowe- slicze, sonia ma niebieskie? jaki odcien ;//

JulaFashion pisze...

fajniusie są trampki