Obserwatorzy

poniedziałek, 28 maja 2012

Włosy..

Jak dbać o włosy? Przecież wiem, że wy też codziennie jęęczycie "za suche! nie ukladaja sie! krecą się! za proste! za tłuste! trzeba umyć!" mam na to pare sposdobów,
oczywiście wszystkie sposoby są wypróbowane przeze mnie, tak jak przy każdym poście, ja znikąd tego nie ściągam...

1.Za tłuste!

Odnowa płaszczu lipidowego będzie dobra.  Należy nie myć włosów przez 2 tygodnie...wiem to trudne ... Mozna wtedy nosic chustke albo poprostu zwiazane wlosy i bandamke. Ale na prawde działa ^_^

2.Za puszyste!

Rozmieszajcie jajko w misce, widelcem. Oczywiście nalóżcie to na głow

Kolorowe włosy 10e, np.za pomocą grzebienia. Po 20 min, zmyjcie. Efekt gwarantowany!

3.Kręcą się!

Użyjcie żelu prostującego, oczywiście można też używać tak jak ja czasem, prostownicy, ale to złe dla włosów... Wysuszają się. Ja używam preparatu  oczronnego. Jest dobrze.. zeby prostte włosy były dłużej proste, możecie spryskać je lakierem.

4.Za proste!

hahaha zgodnie z regułą, proste włosy kręcić, a kręcone prostować x D Przydają się do tego preparaty Nivea do włosów kręconych. <pomarańczowa butelka>, i stare warkoczyki na noc. Po umyciu oczywiście.



Oczywiście odpowiednie ścięcie też jest ważne,

a jak tam u was z wlosami?? :*

2 komentarze:

DominikasFibs9 pisze...

ja lubię "cudować fryzurki" ale jak narazię nie farbuje ... ale mam ochotę::)

JulaFashion pisze...

fajny pościk :)