Obserwatorzy

poniedziałek, 7 maja 2012

Hej

Tutaj Karcisia28;) Będę tu przez jakiś czas pisać, nie wiem jak często bo mam obowiązki,ale bd się starać. A teraz macie tu skopiowaną moją prezentację żeby się czegoś o mnie dowiedzieć:

15 FAKTÓW O MNIE:                                                                                                        
1. Nazywam się karolinA                                                                                          
2. MAM 12 LAT                                                                                                               
3. URODZIŁAM SIĘ 28. 02. 2000R.                                                                                  
4. MAM BRATA, JEST 10 LAT STARSZY ODE MNIE .                                                             
5. MÓJ ULUBIONY PRZEDMIOT TO HISTORIA.                                                                       
6. MÓJ ULUBIONY KOLOR TO FIOLETOWY                                                                             
7. KOCHAM ZWIERZĘTA, NIE RAZ SĄ LEPSZE NIŻ LUDZIE.                                                   
8. CHCĘ ZOSTAĆ PIOSENKARKĄ.                                                                                          
9. KOCHAM ZMIERZCH                                                                                                      
10. SŁUCHAM ADELE , NIE CIERPIĘ BIEBERA, I NIKT TEGO NIE ZMIENI, CHYBA ŻE JA SAMA.      
11. CHCIAŁABYM NAUCZYĆ SIĘ HISZSPAŃSKIEGO.                                                                  
12. MAM 8 PRZYJACIÓŁEK: OLCIĘ, JULCIĘ, SANIĘ , PAULINKĘ , AŃDZIĘ I Z CHEERLEADEREK : OLIWIĘ, KASIĘ I GOSIĘ.                                                                                                      
13. A WŁAŚNIE JESTEM CHEERLEADERKĄ                                                                            
14. JESTEM SEMIWEGETARIANKĄ, JAK WAS INTERESUJE CO TO JEST TO SPRAWDŹCIE W WIKIPEDII .                                                                                                                        
15. LUBIĘ MALOWAĆ PAZNOKCIE.      
To że jest to z Capst lockiem to efekt uboczny wzięcia tego z prezentacji na której miałam dziwną czcionkę (nie tą), no ale trudno.
No to na razie tyle, buziaki ;********

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jako redaktorka , powodzenia w pisaniu postów :) , Redaktorka , Daymw :)

Karcia pisze...

Dzięki, dobrze wiem że jesteś redaktorką i nie musisz tego podkreślać bo czytam tego bloga i wiem:D

HopesChanger pisze...

moja koelznaka jest semiwegetarianka, a moze chce byc..nie pa,ietam xD Cheerleaderki Soltere RULEZ zaluje ze juz nie moge chodzic na nie:ccc ...