Obserwatorzy

środa, 2 maja 2012

Ludu ratujcie mam za duzo pomyslow na posty!!

Cały czas przeglądam strony o modzie przez co mam za duzo pomyslow na posty i duzo ich pisze !!  :* Mam nadzieje że sie podobaja, bo staram się i mysle ze posty są bardzo różnorodne i dla kazdego

NA TERAZ:

-Galactik Clothes

NA POTEM:

-Jeffrey Campbell- życie i kariera
-Back Blous'es - luźne bluuzki i sweterki na stardoll i w życiu
-Stylizacje na stardolla jak gwiazdy katy perry i miley cyrus
-Chuck Taylor i Jack Purcell- skąd oni brali takie pomysły!? ;*

ale zajmijmy się GALACTIK CLOTHES




ten wzór jest na prawde modny w tym sezonie. SERIO! musze sb kupić coś takiego.  Wiecej ubran z tej serii mozecie zobaczyc na "vintage like a cigarette", "nosiłabym" na facebook'u


3 komentarze:

julox333 pisze...

mi sie wgl nie podoba wzór galktyki ;/

alexostyle pisze...

ja poluje na ciuchy z tym motywem,chce chociaż jakis t-shirt ! piknee :3

Anonimowy pisze...

Mi też się nie podobają ;/