Obserwatorzy

niedziela, 27 maja 2012

rozne :)


 a teraz wspomne o moich projektach; mam tez jeszcze rozowo=fioletowa sukienke z kokarda i szalik USA



















teraz stylizacje na gwiazdy:













oczywiscie moje wykonanie, wiem na Miley ;* lepiej wyszło niz na Perry... cóż

mam jeszcze na jessie j :

kierowałam się zdjeciem chyba z 13 albo bravo juz nie pamietam...




a i jeszcze pare fajnych obrazków z kwejka i love it - miejsca twojej inspiracji






juz teraz musicie skomentowac;*!! do roboty

2 komentarze:

JulaFashion pisze...

Fajniusie.My w szkole mamy konkurs , każda klasa musiała wylosować jakiś kraj i my akurat wylosowaliśmy anglię wiec musimy się przebrać w kolory tego kraju i ustroić klasę nawet nawet konkurs i akurat angliia :)

DominikasFibs9 pisze...

zaje... podoba mi się styl USA i te kolory·˙ ه(●̮̮̃•̃)з