Obserwatorzy

poniedziałek, 14 maja 2012

Niemcy...

Mówiłam już wam coś o mojej pasji? Są nią niemcy... Chodzę do klasy z rozszerzonym niemieckim i chodź spotkałam się z dużą krytyką na ten temat, dzisiaj po części to się zmieniło...Zacznę od początku:

-przyjazd niemców na wymianę do naszej szkoły z Offenburga
-okazało się że niektóre dziewczyny są po prostu śliczne i niektóre polki zazdrościły im urody
-chłopaki, zadbani, z grzywkami i tu zachwyt nie tylko mój na ich temat ^_^ Jednego to bym normalnie zabrała  do domu na zawsze hehe
-a najważniejszy punkt: Czy wiedzieliście że Niemcy=patrioci byli przeciw faszystom? Są na to dowody pisemne...wiersze itp. to czemu nadal ich za to obwiniamy?!


A oto troche o Niemczech na stardoll...

Chce sb kupić to wyposarzenie...ale mi sie podoba...

21.06-28.06 bede w  Offenburgu na wymianie

3 komentarze:

DominikasFibs9 pisze...

mam podobne zdanie jak ty. wolę niemiecki niż angielski.... Jest on dla mnie łatwiejszy :D

JulaFashion pisze...

śliczne wnętrze . A ja wolę anglielski :/

HopesChanger pisze...

CIESZE SIE ZE WOLISZ NIEMCA :) moim zdaniem tez jest latwe i wkurza mnie zze na kwejku caly czas sie nabijaja z niemccow..to pozadni ludzie, badziej kulturalni niz polacy