Obserwatorzy

wtorek, 1 maja 2012

Metka Karcisia28

1.Ubiór. Hmm zdjęłabym ten pasek i zamieniła bluzke. Spódnica, buty extra. A no i marynarka tęż mi się podoba. Troche złe zestawienie ale nie szkodzi daje 4/5

-sukienka którą ci wybralam ah piekna  ;** , pasek z mojego ulubonego sklepu Mortal Kiss, troche za niego zaplacilas 0.o ale warto bylo^^ a w butach nie mialam wyboru bo chyba zamknelas pokoj z butami i mi zostaly tylko tez  z jasnych, a zielonych przeciez nie dammm

















2.Makijaż. W sumie jego brak. Masz pomalowane rzęsy i na tym koniec, czego nie do końca zrozumiem bo masz barrdzzzo duzo rzeczy w salonie pieknosci 0.o Ale dobrze, jest naturalnie. Ocena : 3/5

-Troche poeksperymentowałam. Granatowe włosy i mocna, śliwkowa szminka. Nie mogłam się zdecydować którą stylizacje wybrać więc wstawiłam dwie. Druga jest stonowana, pasuje do wsześniejszego stroju, a pierwsza wystrzalowa i na impreze, wyruzniasz sie dzieki nim :)

2 komentarze:

YourRockMusic12 pisze...

Fajna metka ;)

YourRockMusic12

Karcia pisze...

Ja mam cienie zrobione, ale widać z bliska;) Co do stylizacji to robiłam ją w nocy i nie miałam za wiele czasu. Pokój z butami rzeczywiście zamknęłam bo jest w budowie:) Zrobię sobie coś podobnego do tej metki, ale trochę zmienię;) DZIĘKI;D