Obserwatorzy

wtorek, 7 lutego 2012

Butki :3

Buty

Postanowiłam napisać o modzie a konkretnie o butach ....
Z tego co zauwarzyłam to większość osób nosi teraz buty Emu .Mi się osobiście nie podobają a wam ?

Kolejne buty które są bardzo modne to szpilki ;3 Uwielbiam take buty chociaż sama ich bym sobie nie kupiłabym xD .



Na sam koniec mam dla was glany :3 Kocham te buty są śliczne a wy jak uważacie . Ja mam 2 pary takich butów według mnie są boskie a wy jak sądzicie ??

Mi najbardziej podobają się kolorowe glany ? ^^ Ja mam zielone ;D. ....

Podobają mi się również wysokie glany a wam?



I to by było o butach na tyle ;D

1 komentarz:

selena1295 pisze...

te buty na przedostatnim zdjęciu, te kolorowe to nie są glany. To są martensy. Są bardzo podobne, ale glany mają charakterystyczne szycie na czubkach, co widać na ostatnim zdjęciu. Poza tym glany mają zazwyczaj dłuższą cholewke, tzw. dziesiątki, czyli dziesięć dziurek z jednej strony na sznurówkę. :)