Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2012

Siemka. To ja, nowa redaktorka... Cool_Girl19998

Siemka.
Zostałam przyjęta do redaktorek.

No to coś napiszę o sobie...
Jestem Agnieszka. Na stardoll znajdziecie mnie pod dziwnym nickiem Cool_Girl19998. Mam 12 lat i chodzę do 6 klasy. Styl? Rockowy, ale też czasami na luzie. Jestem już około roku na sd. Jak już wiele osób mi mówi lubię pisac ... na końcu zdania. Lubię też buźki... :P Ale to tak na marginesie... Muzyka? Rock... Kontakt? Głównie KG. Zajmuję się troszkę modą. Lubię pisac artykuły...

Mam nadzieję, że polubicie mnie.

Jeśli będziecie coś więcej chcieli wiedziec o mnie, to się zapytajcie...



No to... do następnego posta :)


3 komentarze:

VViki pisze...

Cześć ;D Fajnie cię poznać też jestem tu redaktorką ;] Mam nadzieje że ci się tu spodoba xD ...

Withered Rose pisze...

też tak myślę...:)

julox333 pisze...

Życzę miłej pracy ;)