Obserwatorzy

poniedziałek, 20 lutego 2012

Ocena apartamentów xD


Laura11Party

Plan: czarny ! Widzę czarny xD I ♥ czarny ! 5/5

Meble: nie ma ich zbyt dużo, ale podoba mi się wszystko co masz, więc jest dobrze 4/5

Wykonanie: nie jest to apartament na szóstkę, ale podoba mi się 4/5

Moim zdaniem: kochasz czarny, Emo, tatuaże (oby tak dalej) 5/5

Łączna ocena: 4+


EwaEmo

Plan: hmmm… widać, że lubisz HP. Czary-mary daję Ci 3/5

Meble: no nie ma ich za dużo, dałabym Ci 2 punkty, ale magia wszystko zmienia 3/5

Wykonanie: jak wcześniej wspominałam wszystkie meble mają dużo wspólnego z magią 3/5

Moim zdaniem: ten pokój jeszcze nie jest dokończony. Dużo rzeczy bym dodała J Ale dobrze Ci idzie. PS też jestem wielką fanką HP 3/5

Łączna ocena: 3-



Shakira585

Plan: widać, że na początek obmyśliłaś sobie jak ma wyglądać dany pokój.Wyszło Ci nieźle, ale nie jestem w 100 % zadowolona 3/5

Meble: raczej do siebie pasują. Fajnie, że użyłaś takie jaskrawe, żywe kolory 4/5

Wykonanie: jest okey, ale szkoda, że jest to w jednej przestrzeni… 4/5

Moim zdaniem: stać Cię na więcej :) Widziałam już wiele Twoich apartamentów, więc dlatego mogę stwierdzić, że stać Cię na więcej ;** 4/5

Łączna ocena: 4

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Je też jestem fanką HP. :) Śliczny ten apartament, jak lochy Snape'a...