Obserwatorzy

wtorek, 7 lutego 2012

Skóra

Skóra - ponadczasowy ubiór. Osobiscie mam w 1/4 skorzane spodnie , bransoleki (3), rekawiczki, buty ... a i kurtke .
Zaczniemy od rekawiczek, (New Yorker) obowiązkowo bez palców(okolo 35 zł):


te w panterke są moim zdaniem urocze,
ale wole klasyczne ---->






Teraz spodnie (Diverse) szare rurki ze skórkami po bokach , czesto je nosze ,
pasuja do wszystkiego. Wszystkie laski piszczą z zachwytu (ok.140 zł):

Nie moge znalesc foto ale wstawki wyglądają prawie tak ( ale maja tez miedziane zamki i zkoncowkami skorzanymi)

Te to jakies dresy, nie podobaja mi sie, moje ladniejsze ^^

Kolejne, buty bo o skórzanych bransoletkach pisałam juz w innym poscie, kosztuja ok. (19-25 zl), a buty skorzane (d 200zl do 500 zl .) Wiem, że drogie ale genialne.:)

 Mi sie podobają szpilki ale jak narazie nie chce popsuć sobie kręgoslupa jeszcze bardziej niż mam. Są tez buty Conversy skórzane (ok 400 zl) , oficerki i inne kozaki.

 te pierwsze moim zdaniem boskie


A teraz Uwaga Co NIEEEEEEEE
Te buty kupila moja kolezanka gdy dowiedziala sie, że modne sa skorzane buty XDDD Juz nie wspominam o firmie -.- (w Gimnazjum??!!!)


Brak komentarzy: