Obserwatorzy

sobota, 25 lutego 2012

Pilnie poszukiwanee!!!

Oto lista rzeczy których nie mogę znaleść w normalnej cenie a strasznie ich potrzebuje, są śliczne, jezeli ktokolwiek może mi sprzedac choc jedna z tych rzeczy w cenie normalnej, nie zawyzonej tak jak na obrazkach poniżej, byłabym bardzoooo wdzieczna :))) Jakies rabaty milo widziane ;]
                                                                           szczegolnie zalezy mi na : butach platformach, warkoczyku i brazowej bluzce na ramiaczkach :)




5 komentarzy:

Withered Rose pisze...

Siem...

Chętnie sprzedałabym Ci za 2 dni żakiet z olsenboye. Ale za sd... Wiesz o co chodzi...


Cool_Girl19998

Withered Rose pisze...

MartiHumanoid chętnie sprzedałaby za interesującą cenę Devil tail i głowę misia. Może byc?

Nicola pisze...

Ja również bardzo bym chciała mieć te buty black pleather platforms ze sklepu Archive :)

Rihanna...12

Anonimowy pisze...

Mam HB Uggs! :) Możemy się dogadać co do sprzedaży u mnie w KG.

Wera2110

Kasia pisze...

Platformy to nawet jeszcze drożej sprzedają,a bardzo rzadko można je znaleść w sb,więc na nie to i tak mało