Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2012

Stylizacje

Wpadłam na pomysł. Kiedyś założyłam sobie konto na ubiore.pl . Dzisiaj przypomniałam sobie o niej. Jest to fajna stronka dla osób, które kochają modę, ale nie projektowanie ciuchów, tylko tworzenie stylizacji z "gotowców" na tej stronie. Mój pomysł polega na robieniu postów zawierających takie właśnie stylizacje. Jeśli będziecie chcieli, to ocenicie je. Może zrobię konkurs na najlepszą stylizację... Pomyślę nad tym. Do takiej stylizacji nie trzeba mieć konta, ale wtedy swój zestaw musicie zapisać na komputerze bezpośrednio po stworzeniu. Ja mam konto . Nazywa się julox333 ;p. Dobra, nie będę Was przynudzać, zobaczcie co stworzyłam. Jest to strój na luzie. Trampki są boskie <33




Podoba się? Oceńcie!
Z komentarzy wylosuję osobę, która dostanie mały upominek ;)




1 komentarz:

HopesChanger pisze...

a moje konto to kateexp