Obserwatorzy

sobota, 18 lutego 2012

Witam ;)

Witajcie kochani;*
Z tej strony olax100 
Od teraz jestem nową redaktorką tego bloga;3
Może napiszę coś o sobie:
Więc moje imię to Ola, Przyjaciele mówią na mnie Olka, Bodzio , Bodziuś . Jak kto woli. 
Urodziłam się 3czerwca 1998. Rocznikowo mam 14lat.
Hmm, co mnie interesuję? Moda, Fotografia, Rysowanie/Szkicowanie. 
Jaka jestem? Przyjacielska, Miła (do czasu) , Szczera , 
Co lubię ? Siebie, przyjaciół, Frugo<3 , Czekolade (po której mi zawsze odbija) Żelkii <3
Czego nie lubię ? Kłamstwa, Dziwnych Ludzi, Osób ciągle się czepiających.
O czym będę pisać dla Was ? O nowościach na SD, O ciekawostkach, Od czasu do czasu pojawi się ciekawy artykuł, Oczywiście nie zabraknie Mini Konkursów i Loterii <3
Prowadzę swojego bloga : StardolloweMyśli:* . <---- Zapraszam ;3
Hmm, Co tu jeszcze napisać ? No nie wiem ;d ;d
Chyba się rozpisałam ;/ 
A oto moja Doll:
Jeśli macie jakiś problem , Możecie napisać do mnie o co chodzi, a jakoś go rozwiążemy, 
KG - olax100
Pozdrawiam olax100 ;3
Czekamy na Wasze Komentarze



2 komentarze:

HopesChanger pisze...

Witam Cie :3 Jestem z Julox333 redaktorką, byłaś moją faworytką przy wyborze redaktorek, masz swietne buty ^^^ Mam nadzieje ze podolasz zadniu, pozdrawia VenusKicia11 ps.tez jestem z 1998 :D

Nicola pisze...

Dzięki ;**