Obserwatorzy

czwartek, 23 lutego 2012

Z cyklu "Kilka słów o" - "Frugo"

Dziś o Frugoo <3

Frugo – to marka napojów owocowych, stworzona przez firmę Alima Gerber, obecnie należąca do FoodCare. Frugo zasłynęło z oryginalnych reklam. Do dziś znany jest slogan marki „No to Frugo”.
Frugo pojawiło się w Polsce w 1996 roku, ale sześć lat później jego producent (Alima Gerber) wystawił markę na sprzedaż. Nabywcą została Krynica Zdrój, która kilka lat później zbankrutowała, a produkcji napoju zaprzestano. Pod koniec 2009 roku markę Frugo od syndyka odkupiła firma Aflofarm, która początkowo chciała znów wprowadzić Frugo, ale tylko na półki w sieci kawiarni Coffeeheaven i w delikatesach Alma. Ostatecznie uznała jednak, że potencjał Frugo wykracza poza jej zakres działalności[1]. W marcu 2011 roku odsprzedała ją. Nabywcą została firma FoodCare[2]. Napój jest dostępny od lipca 2011 r. w sześciu kolorach - czarnym, zielonym, pomarańczowym, różowym, białym oraz czerwonym.[3]. Pojawiły się też kisiele o smaku frugo (pomarańczowym, zielonym, czarnym i różowym). Dotychczasowa sprzedaż napojów marki Frugo wyniosła 32 mln zł (stan na wrzesień 2011)[4].W listopadzie 2011 roku wprowadzono na rynek również 750 ml butelkę Frugo oraz 300 ml edycję dla marketu Biedronka.

Frugo Obecnie Dostępne:
  • Zielone (z sokiem z jabłek,cytryn,kiwi i owocami Lulo)
  • Pomarańczowe (z sokiem z jabłek,cytryn,pomarańczy i owocami Passiflory)
  • Różowe (z sokiem z grejpfrutów,cytryn,winogron i owocami Grosse Lucuma)
  • Czarne (z sokiem z winogron,aronii,wiśni i owocami Pitahaya)
  • Białe (z sokiem z ananasa,banana,kokosa z owocami Liczi)
  • Czerwone (z sokiem z truskawki,wiśni,czarnej porzeczki i owocami Granatu)

Kiśle:
  • Zielony z kawałkami owoców lulo i kiwi; (jeszcze się z nim nie spotkałam )
  • Czarny z kawałkami owoców pitahaji i wiśni;
  • Różowy z kawałkami owoców grosse lucuma i cytryny;
  • Pomarańczowy z kawałkami owoców passiflory i grejpfruta;
  • Biały z kawałkami owoców banana oraz liczi. (jeszcze nie widziałam)

Może teraz coś odemnie 
Ja osobiście kocham Frugo, I dziś w szkole naszła mnie ochota na Frugo różowe , Więc kupiłam, i jakoś posmakowało mi, Wcześniej piłam chyba z 2 razy ale nie posmakowało mi
Dziś również piłam po raz Pierwszy Frugo Czerwone  .... Jejuś to jest coś Kochamm <3 Mam w chacie jeszcze z 2, A mama mi kupiła ich około 4, Mniamm. <3

Słyszałam że wkrótce ma wyjść prawdopodobnie Frugo niebieskie, Fioletowe, Żółte jasne, 
Ja się bardzo ciesze, bo bez Frugo żyć bym nie mogła, I mam nadzieję że Frugoo pozostanie na zawsze ;3
A wy Lubicie Frugo?
Co sądzicie o takim Artykule?

Pozdrawiam olax100
23.02.2012r.
Żródło ; Wikipedia

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Haha, pełno tego w sklepach, wszyscy o tym mówią a ja szczerze powiem, że jeszcze nie próbowałam. :D Jestem wierna "Kubusiom"... ♥