Obserwatorzy

niedziela, 26 lutego 2012

Moje wypracowanie ;)

Na wtorek muszę zrobić opis jeziora Maroon, które znajduję się w Górach Skalistych w USA.
Pracowałam nad nim z godzinę, a oto efekt mojej pracy:


Na wakacje pojechałam do Stanów Zjednoczonych w góry. Podczas jednej z  wędrówek po Górach Skalistych zobaczyłam piękny krajobraz.
Na środku kotliny rozciągało się długie, mieniące się kolorami jezioro Maron, wyglądające jakby lustro, w którym wszystko się odbija.  Jego podłoże składało się z ostrych, szarych kamieni. Po powierzchni wody pływały stare, połamane pnie drzewa.
Wokół jeziora wznosiły się porośnięte zielenią, wysokie wzgórza. Na ich stromych zboczach, tu i ówdzie rosły chude, wysokie, drzewa iglaste.
W oddali widniały potężne, skaliste góry, obsypane gdzie niegdzie białym, drobnym śniegiem. Nad nimi rozciągały się ogromne, puszyste chmury, które przypominały jakby miękką, śnieżnobiałą kołdrę. Rzucały one duży, ciemny cień na skały.
To miejsce byłe przepiękne. Postanowiłam pojechać tam za rok z moimi przyjaciółmi, by również oni mogli podziwiać ten  niesamowity widok.


A oto fotografia tego pięknego miejsca (w  moim podręczniku, z  którego korzystałam, było trochę inaczej) :




1 komentarz:

Aleksandra Badzio pisze...

Rewelacja !
Super . Mam nadzieję że dostaniessz dobrą ocenkę
pozdrawiam i trzymam kciuki
olax100