Obserwatorzy

niedziela, 22 kwietnia 2012

Jakby wszystko było w porządku ..

Dziś napiszę post .. jak by wszystko było w porządku . Nie będę się za żalać że może mnie "wyleją"
Osoby które przepraszam -
Yourockmusic12
julox333
VenusKicia12

Zawiodłam .. wiem . Nie wyrzucajcie burlezy .. wyrzućcie mnie . Nie jestem warta pracy z takimi jak wy .
Myślę że głosy uratują burlezę i będzie mogła pracować na tym wspaniałym blogu .

Myśle że będę mogła pomagać burlezie układać posty i w ogóle nie przeszkadzać całej załodze . Ja i burleza znamy się w realu i jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami .

Wasza , Daymw :) Czekam na wasze głosy :)

3 komentarze:

YourRockMusic12 pisze...

Zagłosowałam, żebyście obie zostały, bo przecież nie będę bawiła się w jakiś wieczne żale. Napisałam co miałam do napisania, Wy też i ziemia kręci się dalej. Piszcie wciąż posty, nie bierzcie wszystkiego do siebie i po problemie. To nic osobistego, po prostu czasem poziom mojej irytacji wzrasta niemiłosiernie i takie są tego skutki. Przez jedną głupią sytuację nie musicie kończyć z blogiem.
Wasz wybór, przecież nie mam żadnego prawa nic Wam narzucać, to Wasza decyzja. Jedyna co powinnyście zmienić, to popracować trochę nad pisaniem tekstów, bo pojawiają się błędy stylistyczne. Powinnyście też wkładać więcej serca w szukanie tematów do artykułów, czytelnicy potrafią wyczuć, kiedy artykuł jest pisany na siłę, "aby było".

YourRockMusic12

Anonimowy pisze...

dzięki bardzo :) popracuję na tym ;) i pamiętajcie ! liczę na WASZE głosy :)

Karolina pisze...

dzięki i sorry że byłam dla cb taka niemiła