Obserwatorzy

sobota, 28 kwietnia 2012

Ocena Szafy Nisia6260

1. Rzeczy które mi się podobają: Masz pare hot Buy'sów- GOOD. Twoje ubrania są kolorowe i ogólem podobają mi się, można z nich robić idealne styzlizacje, najbardziej podoba mi się niebieska sukienka i ta z motywem wakacyjnego odpoczynku :*


2.Co mi się nie koniecznie spodobało: Masz dużo tandetntych darmówek, najlepiej sprzedaj je albo włóż do schowka ... Ale nie przejmuj sie że cie tak oceniłam :)



Ocena Ogólna: 3,5/5

3.Co by ci się przydało: Jeszczze więcej kolorowych i jeansowych rzeczy na lato. :))

3 komentarze:

YourRockMusic12 pisze...

Nie podoba mi się jej szafa, powinna dokupić pastele. Chyba, że ich nie pokazałaś (?)

YourRockMusic12

Martyna--1998 pisze...

ej zrobisz moja szafe bo sie wczesniej zglosilam

HopesChanger pisze...

ok