Obserwatorzy

piątek, 27 kwietnia 2012

ubiore.pl

Ubiore.pl

Ubiore to super strona internetowa gdzie można kupować wymyślać różne zestawy ciuchów itp.
A o to jeden z nich stworzone przeze mnie :)
ównie skupiłam s tu na kolorze niebieskim.

Kolejny zestaw stworzony przeze mnie :)
Tutaj skupiłam s bardziej na 
czerwonych dodatkach. Jest to zestaw bardziej miłosny no ale czemu nie?

I ostatni zestaw również stworzony przeze mnie :)
Tutaj modne teraz neonowe kolory, taki skromny zestawik :)







Jeśli podobają wam się jakieś artykuły z tych trzech zestawów od razu mówię że na stronie internetowej ubiore.pl można kupić wybrane artykuły ( nie tylko te z moich zestawów ).

                                                                                                                                                  Burleza

2 komentarze:

YourRockMusic12 pisze...

Szczerze mówiąc niezbyt mi się te zestawy podobają...

YourRockMusic12

Karolina pisze...

Każdy ma inny gust.