Obserwatorzy

sobota, 21 kwietnia 2012

Sex Drugs and Rock and Roll :I

Chodzi mi tutaj nie o sama muzyke co o strój osob ktore sluchaja Metalu Trash Metalu Rocka I Alternatywy :*

Kolezanka mnie zainspirowała

Nie chodzi mi tu o pircing, 100% skory i krotkie wlosy oraz glany do posladkow -.-

Lecimy od dolu :

Buty - Czarne/ czerwone conversy!! albo Dr.Martensy



Spodnie - czerwone rurki - rurki w krate
a moze nawet czarna spodniczka rozkloszowana tak jak nosi to moja best : D



Bluzka - czarna/ czerwona na ramiaczkach a na to czerwona/zielona krata !!
albo typowa np. Guns N Roses



Wlosy - hmm najlepiej rozpuszczone

do tego dodatki w postaci zapinek, agrafek i dżetów i mamy :




a no i nie zapominajcie o makijazu !!!!!


A TERAZ SEX DRUGS AND ROCK N' ROLL : D

2 komentarze:

YourRockMusic12 pisze...

Kocham martensy :3

YourRockMusic12

HopesChanger pisze...

Ja tez :3