Obserwatorzy

środa, 25 kwietnia 2012

Ocena szafy YourRockMusic12

1. Ocena Ubran- Super! Wszystko praktycznie w moim stylu, kwiatki, marynarki, capuccino !! :)))))) A i platformy brazowe i czarne <3



to ubrania które zwróciły moją największą uwagę! <3

2. Ubrania, które nie przypadłyy mi do gustu : Mało ;p I co tu oceniacc jak ktos ma taka boska szafe <3





Myśle ze tych ubrań zbyt czesto nie nosisz prawda : D ? Ale co tam, jest na prawde dobrze !!

3. A to ubrania które proponowałabym tobie ;;*


 

5/5!!

4 komentarze:

YourRockMusic12 pisze...

Bardzo dziękuję za przegląd. Nie spodziewałam się tak wysokiej oceny *.*
Ubrań mam mimo wszystko troche mało, bo przez długi okres czasu miałam problemy z zalogowaniem sie na konto. Teraz powoooli uzupełniam braki. W piątek do mojej szafy trafi część rzeczy, które polecasz mi dokupić.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za przegląd, ciekawy artykuł :)

YourRockMusic12

HopesChanger pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
HopesChanger pisze...

prosze ;* na prawde masz kobieto styl !!

JulaFashion pisze...

Super ciuchy naj bardziej mi się podobają te spodnie luźne XD