Obserwatorzy

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Ocena Szafy Marianna2201

1.Co mi sie podoba? Nigdzie jeszcze nie widziałam tego szala z bisou (przybrudzony fiolet?) , piekny <3  Sukienka w kwiatki, wyborne milordzie ;** Kocham ten motyw i tego proponuje się trzymać. Czarna marynarka, pasuje do wszystkiego i to motyw, który musi być w każdej szafie - to podstawa.


2. Co mi sie nie podoba? Bluzka z gwaizdką, denne. Masz mało ciuchów w tym troche darmówek. Zainwestuj w ubrania, które proponuje Ci na dole, w podpunkcie 3.



Ocena: 3/5

3.Nie masz ss, więc wszystko co proponuje jest za monety. Pare z tych rzeczy znajduje się na mojej liscie <3 Sa tania a piękne np. szal USA wybornee. KUP KUP KUP ;**





3 komentarze:

Marianna2201 pisze...

Fajnie robisz opinie. Kocham te rzeczy,które zrobiłaś naj. Poszukam w starplazie tej chustki z USA. Jest bombowa!

HopesChanger pisze...

;** boze jak ciesze sie ze to doceniasz ;* ja na prawde nie staram sie byc chamska tak jak na innych blogach,bo majac 12 szaf ubran jeda laska mi powiedziala zenie ma z czego wybieza -.- zal wiec sie staram a nie tak jak on e :)

YourRockMusic12 pisze...

Dość dobrze, ale ja bym poleciła jeszcze kupno pasteli ;)

YourRockMusic12