Obserwatorzy

wtorek, 24 kwietnia 2012

TAKI SLABY COVER MOJ :D i kim jestem

Dopiero po zastanawieniu skapnełam sie ze jestem administratorka a tak na praawde nigdy sie nie przedstawilam : D

Jestem Kasia, Pseudonim Kiti heh, mam 14 lat i chodze do gimnazjum. W realu przyjaźnie się z Julką Julox333 i Olą Alexocity :*****

Moją pasją jest hmm.. śpiew i taniec :) Nie tańcze co prawdę tak często jak kiedyś ale śpiewam nadal

Na yt mozecie uslyszec moj cover : p Ale mi nie wyszedl - uprzedzam i slaby mialam sprzet :p
Daaaaawno nagrywane

http://www.youtube.com/watch?v=dMwh3yf5b3o&context=C456f84dADvjVQa1PpcFOWHitE4Kin_Y7dGOPvOckAywYuBELRXas=

4 komentarze:

YourRockMusic12 pisze...

Co do coveru - masz świetny głos. Jedyna rzecz, która mi się nie podoba, to słabe wyczucie rytmu i jakość nagrania.
Masz może lekce śpiewu? Polecam, poprawisz tam wyczucie rytmu i nauczysz się wyciagać ze swojego głosu maksimum.
Pracuj, możesz daleko zajść :)

YourRockMusic12

HopesChanger pisze...

dziekuje za opinie, chcialalam sie zapisac na lekcje spiewu ale nie mam czasu i tak nie mam zbyt dobrych ocen :/ wyciaganie- to chyba serio mi wychodzi ale to akurat byla taka piosenka w ktorej zbytnio nie mige sie popisac ;/ mysle nad adele. Tak czy inaczej Sehr DaNKE ZA OPINIE

julox333 pisze...

Ey, nie mówiłas o coverze wcześniej ;p

HopesChanger pisze...

hehe : D dopiero dzisiaj sb o nim przypomnialam, podoba sie? :*