Obserwatorzy

piątek, 20 kwietnia 2012

Metka Martyna-1998

Ubraniowa: Masz mało ubrań, ale ta marynarka zrobiła na mnie wrażenie :)) Hmm w PRZED uzylas torebki w kwiaty- KOCHAM CIE ZA TO!! <3 ale nie pasuje ona do reszty stroju ;/ Bluzka jest zupelnie innego koloru, lancuszek zakrywa perfidnie kokarde na marynarce  i buty także nie pasuje ale za kwiaty i marynarke daje 3/5


Makijazowa: Nie jestem zadowolona z metki makijazowej. Bylo ladnie  a ja chcąc dodac troche gracji zepsulam to. Jedyne co mi sie nie podoba w PRZED : kolor szminki nie pasuje do stroju, a i mas zdziwny nos i rysy twarzy . RESZTA OK daje 4,5/5


a co wy myslicie na ten temat? :)

1 komentarz:

YourRockMusic12 pisze...

Stroj przed faktycznie był tragiczny.
Ale do makijażu nie mam zastrzeżeń, ten przed jest w porzadku ;)

YourRockMusic12