Obserwatorzy

sobota, 21 kwietnia 2012

Mój dziki pomysł :D

A więc pomyślałam, że na blogu bd robić np. na konkursach, komentarzach itp. PUNKTY. Więc chodzi o to, że za np. jeden komentarz będziecie dostawać 1pkt. Za konkurs (w zależności od miejsca) - 50 pkt, 30pkt, 20pkt... Robię to ponieważ niektóre redaktorki nie mają ss, a chciałyby robić konkursy. Punkty będą wpisywane do zakładki o tutaj: klik . W tej zakładce napisze również różne pozycje za punkty. Ja wiem- odwala mi ;P.

Po 2. robię Złotą Listę. Polega to na tym, że osoby które przyczyniają się do bloga (dają rzeczy na loterie, polecają nasz blog itp.) zostają wpisane na tą listę. Dostaną również punkty! ;D


Co sądzicie? Pytam się wszystkich ^^

2 komentarze:

DominikasFibs9 pisze...

Świetny pomysł:)

YourRockMusic12 pisze...

Jak dla mnie naprawdę dobry pomysł :)
Zachęci czytelników do aktywności.

YourRockMusic12