Obserwatorzy

piątek, 13 kwietnia 2012

Stylizacje z hot buysem / NIE DAJ SIĘ NABRAĆ !

Dziś wyposażyłam się w tak zwany "Hot Buys" Jest to bardzo ładna kurteczka ale nie tylko o tym dziś pogadamy.

Stylizacja bygląda tak szaro-beżowo i mi się podoba :)

A to drugi temat


Pewna dziewczyna kryjąca się pod nickiem money_stardoll1
napisała mi :

Po polsku - Cześć ! CHCESZ DARMOWE 1000 STARDOLLARÓW ?! PRZECZYTAJ MOJĄ PREZENTACJĘ !

Prezentację też pokażę -

Po polsku -Chcesz 1000 stardollarów ?! zaproś mnie jako przyjaciela i tam napisz swoje hasło !
Mój tata zrobił dla mnie program na mój komputer i dzięki temu mogę ci to zrobić tylko potrzebuje twojego hasła i zajmie mi to tylko 2-7 min ..!!
Ale musisz mieć 500 starpunktów , i musisz buć superstar lub Royalty
Nie zrobiłam dla siebie 1000 stardollarów dlatego że zrobiłam to na mojej innej , pięknej lalce !!
100 % Darmowe
Zaufaj mi !

Nie no , raczej nie wierzę żeby jej tata zrobił jej program !
A po drugie po co jej konta z ss lub royalty ?


Czy wy też mieliście tak ? Ukradli wam konta ? Napiszcie w komentarzu swoją historię , najlepsza wygra 5 sd :) a w poprzednim konkursie wygrała ... venuskicia11 !! zarezerwuj coś za 5 sd dla mnie , daymw :)
Papatki !

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nom kiedyś byłam głupia i dała się nabrać na historyjkę ze pewna osoba zrobi i reality , stardolary ,ciuszki i coś atm jeszcze ale ona mi później ukradła konto ciężko ja zgłaszać do admina ,nic to nie dało wiec moja siostra wymyśliła ze będzie do niej pisała w jej kg jaka to z niej złodziejka i że mam tate policjanta i znam gościa od komputerów i jeśli nie odda mojej doll do jej zostanie jutro usunięta ona się przestraszyła więc oddała powiedziała że oddaje mi bo tak nad nią rozpaczałam XD i tak to było ^.^
LadyAndzelika12- na stardoll

HopesChanger pisze...

nie moge znalesc nic ciekawego za 5 sd to poprosze moze taki kolorowy zegar z decades za 4 sd z korzyscia dla cb ;)

Anonimowy pisze...

czekam na rezerwację ^ 6

Karcia pisze...

Jedna dziewczyna założyła klub, a nim konkurs,tylko się zgłoś ,do wygrania doładowanie ss. No cóż zgłosiłam się po jakimś czasie napisała do mnie że wygrałam, muszę tylko podać hasło żeby dostać nagrodę. Ja w takie rzeczy nie wierzę ,podałam jej hasło i login do innego hasła (świeżo założone, zero sp, żadnych osiągnięć ,ani cennych rzeczy). No i ...zero reakcji. Zgadałam się też z inną dziewczyną, okazało się, po pewnym czasie że ona to pisała do wszystkich zgłoszonych dziewczyn z ss, jedna była naiwna i podała hasło, ale jak jej powiedziałam to sb zmieniła. Po jakimś czasie klub został usunięty przez adminów. No i to tyle.
Karcisia28